Egészséges nasik

Egészséges nasik Fogyókúra alatt sokszor sóvárgunk az édes ízek és egy kis rágcsálnivaló után. Van egy jó hírünk, összegyűjtöttük nektek a legjobb egészséges, a fogyókúra alatt is nyugodtan fogyasztható nasikat! 😊

Egészséges nasik – Hódító zöldségchips

egészséges nasik
egészséges nasik

Talán a nassolnivalók közül a legjobban a chips és a sültkrumpli hiányzik az emberek többségének. Ezt az űrt könnyen be lehet tölteni a zöldségekből készült chips által. Nem csak gusztusos, hanem finom is. A zöldségchips készülhet céklából, sárgarépából, zellerből, karalábéból. Nincs más dolgod, mint vékony szeletekre vágni a zöldségeket felsorakoztatni a sütőpapírra és betenni az előmelegített sütőbe, addig míg ropogós nem lesz. A gyerekek körében is garantált a siker, hiszen a színes chipsek felkeltik majd érdeklődésüket.

Fagyasztott gyümölcsök

egészséges nasik
egészséges nasik

Málna, szeder, eper, meggy, feketeribizli…legyen szó bármelyikről könnyen ízletes finomság készíthető belőlük. Egy kis joghurttal, édesítőszerrel elkeverve igazán ízletes desszertet kapunk. Ráadásul akár turmixot is készíthetünk belőlük.

Gyümölcstál

egészséges nasik
egészséges nasik

Friss gyümölcsökből csodálatos gyümölcstálat lehet készíteni. A tálat megspékelheted magvakkal is, dióval, mandulával bővítsd és sorakoztass fel minél több gyümölcsöt. Meglátod elfogyasztását követően elmúlik a csokoládé utáni sóvárgásod.

Saláta

egészséges nasik
egészséges nasik

Zöldségek százai állnak rendelkezésünkre, hogy finomabbnál finomabb salátákat készítsünk belőlük. Válogassunk össze párat szeleteljük fel, rakjunk hozzá egy kis sajtot és főtt tojást, a tetejére pedig tökmagolajat, vagy olívaolajat.

Párolt sárgarépa

egészséges nasik
egészséges nasik

A sárgarépa sok zöldséggel ellentétben megfőzve sokkal több vitamint nyújt szervezetünknek. Valamint főzve sokkal édesebb és finomabb az íze.

Alma

egészséges nasik
egészséges nasik

Az alma az egyik legegészségesebb itthoni gyümölcsünk. Érdemes mindennap felkockáznod egy almát és elfogyasztanod. Hidd el előbb utóbb nem fog eltelni úgy nap, hogy ne egyél ebből a csodálatos gyümölcsből.

Étcsokoládé

Tejes társaival szemben az étcsokoládé ízfokozóktól és hozzáadott cukortól mentes, nagyon hasznos a szervezet számára. Természetesen nem kell mindennap enni belőle, de néha-néha pár kockát megengedhet magának az ember.

Müzli

egészséges nasik
egészséges nasik

Válassz cukormentes, rostokban gazdag müzlit, keverd össze natúr joghurttal, vagy tejjel. Reggelire az egyik legtökéletesebb választás.

Magvak

egészséges nasik
egészséges nasik

Ha szeretsz ropogtatni mindennap vigyél a munkahelyedre is egy félmarék mag keveréket. Az olajos magvakban számtalan vitamin és nélkülözhetetlen ásványianyag található. Fontos, hogy sótlanul fogyaszd!

Édes chips

Nem csak sós chipset, édeset is lehet készíteni. Karikázd fel vékony szeletekre az almát. Löttyints rá egy kis citromlevet, hogy ne barnuljon be, majd egy kis fahéj rá és mehet is a sütőbe. Előmelegített sütőben 120 fokon egy órán keresztül süsd.

Banán

egészséges nasik
egészséges nasik

Bár sokan úgy gondolják, hogy fogyókúra alatt nem nagyon szabad fogyasztani, mégis sok minden szól mellette. Ráadásul, ha reggelire fogyasztod még le is mozgod. B-vitaminban és káliumban gazdag, fogyaszthatod felszeletelve, de összepasszírozva fahéjjal megszórva, vagy akár turmixként is.

Salsa szósz

egészséges nasik
egészséges nasik

Tökéletes választás a zöldségchipsünkhöz. De ne a boltból vásároljuk meg, készítsük el otthon, nem bonyolult. Fél fej vöröshagyma, 2 darab paradicsom, 2dl sűrű paradicsomlé, 1db lime leve, 1 darab szárított csili paprika (ez elhagyható, lecserélhető, édes paprikára is), 2 gerezd fokhagyma, egy csipet só. Az összetevőket apróra vágjuk, összeturmixoljuk és már kész is a szószunk.

Olvasd el egészséges reggeli ajánlónkat is!